Ankieta - ocena satysfakcji pacjenta Poradni Laryngologicznej

 

Aby usprawnić pracę naszej Poradni Otolaryngologicznej oraz poprawić jakość świadczonych usług, wiosną i latem 2018r. poprosiliśmy naszych Pacjentów (bądź ich rodziców w przypadku dzieci) o wypełnienie pisemnej, otwartej, anonimowej ankiety oceniającej pracę Poradni. 

Zapytaliśmy, co (z punktu widzenia chorego bądź jego opiekuna) - jest ważne dla sprawnego procesu diagnostyczno - leczniczego, daje komfort i zadowolenie pacjenta z wizyty - i jest dostępne w naszej placówce, oraz w szczególności - poprosiliśmy o wskazanie niedociągnięć i kwestii, które powinniśmy poprawić.

Dziękujemy Pacjentom, którzy poświęcili swój czas i wypełnili ankietę!

Podjęliśmy działania mające na celu poprawę jakości świadczonych usług i spełnienie Państwa oczekiwań.

 

OTO UZYSKANE OPINIE I SUGESTIE:

  • miła i rzetelna obsługa, dobre podejście do pacjenta, chętnie tu przychodzimy
  • ja jako rodzic pacjenta tej poradni jestem bardzo zadowolona z podejścia do pacjenta przez doktor Małgorzatę Piszcz, nie znam lekarza z tak sympatycznym podejściem, dlatego tu przyjeżdżam i będę polecać tę panią każdemu
  • moje dzieci są pacjentami państwa poradni od kilku lat i jestem bardzo zadowolona z opieki jaką otacza je dr Artur Goździewski; wizyty są przyjemne i merytoryczne, gdyż diagnozy i leczenie są zawsze trafione i szczegółowo omówione; w przypadku mojego syna odpowiednie leczenie przyniosło niezwykle satysfakcjonujące efekty - od roku nie chorował na zapalenie uszu co przed zabiegiem zdarzało się nagminnie; dodatkowo pan doktor jest fachowcem w swojej dziedzinie oraz wspaniałym człowiekiem, dlatego moje dzieci są pacjentami państwa poradni; bardzo ważnym aspektem ze względu na moją pracę zawodową jest możliwość korzystania z wizyt w poradni w godzinach popołudniowych, moim zdaniem dr Goździewski powinien przyjmować pacjentów codziennie (a nie jak dotychczas tylko dwa dni w tygodniu), od poniedziałku do piątku przynajmniej w godzinach popołudniowych; taka zmiana pozwoliłaby zmniejszyć kolejki do doktora i umozliwiłaby pacjentom na skorzystanie z usług poradni w przypadku nagłego zachorowania i potrzeby konsultacji; poradnia czynna codziennie np w godz. 8-18 pozwoliłaby na przyjęcie większej liczby pacjentów, oraz dałaby mozliwość wykorzystania specjalistycznego sprzętu, który obecnie stoi w gabinecie; dodatkowo powinna być mozliwość badania słuchu częściej niż dotychczas; brakuje także odpowiedniej reklamy poradni laryngologicznej np strona www, fanpage, chociaż w przypadku leczenia dzieci nie ma lepszej reklamy niż zadowolona mama
  • wizyty lekarskie umawiane są zawsze zgodnie z prośbą o termin - plus; panie w rejestracji zawsze pomocne; wizyta do lekarza niby na konkretną godzinę, ale zawsze można elastycznie ją przyspieszyć/przeciągnąć, bardzo korzystna mozliwość
  • słusznie zmieniono zapisy na wizyty, 1-2 lata temu nie można było zapisać się do konkretnego lekarza, to było b. duże utrudnienie, teraz o ile się orientuję jest inaczej, proszę nie wracać do starych praktyk; w internecie pod nazwą Interhem pojawia się hospicjum na ul. Broniewskiego - proponuję zmienić nazwę lub poprosić informatyków o pomoc; ciężko (nie jest to oczywiste) znaleźć właściwą poradnię; dr A.Goździewski i dr A. Łukaszewicz są świetną wizytówką poradni - kompetentni, uprzejmi, traktujący pacjenta z szacunkiem i empatią; niejednokrotnie korzystałam (moje dziecko) z możliwości przyjścia bez wczesniejszego umówienia wizyty (nagła sytuacja) - nigdy lekarz nie odmówił przyjęcia; lekarze pracują w DSK więc znają procedury szpitalne, służą radą i doświadczeniem, zawsze była kompleksowo zaopiekowana, w razie potrzeby kierują na pogłębioną diagnostykę, nie zbywają pacjenta; córka twierdzi że to najlepsza/najmniej stresująca poradnia w jakiej się leczy (w wieku 16 lat ma spore doświadczenie z racji różnych dolegliwości); dziękuję za to że jesteście :)
  • pozytywną cechą jest szybkość i dostępność realizowanych skierowań, jak również poziom i kompetencje pracujących tu lekarzy; negatywem jest brak wyczytywania (wywoływania) pacjentów, skutkiem tego są kłotnie wynikające pomiędzy pacjentami
  • na plus - poczekalnia (czystość), kącik zabawowy, miła atmosfera; doktor Goździewski - super lekarz, zawsze pomoże w nagłej sytuacji; nad czym popracować? - szybsze terminy
  •  cudowna, profesjonalna obsługa medyczna, jesteśmy zadowoleni że nasze dziecko trafiło właśnie do państwa; jedynym minusem i problemem jest to że nasz lekarz nie ma wizyt w godzinach popołudniowych (dr Piszcz); kolejny plus to że jak jest umówiona wizyta na konkretną godzinę to jest ona o tej godzinie i nie czeka się nie wiadomo ile.
  • poradnia w pełni spełnia moim zdaniem oczekiwania pacjenta; personel medyczny jest sympatyczny i udzielna informacji na zadawane pytania; lekarz prowadzący konkretnie określa z czym zmaga się mały pacjent, jaka jest jego sytuacja i ewentualnie co można zrobić i jaka jest ta lepsza strona rozwiązania problemu zdrowotnego
  •  fachowe podejście do pacjenta, nie mam zastrzeżeń; minus - czasem czas oczekiwania w kolejce na wizytę jest długi (3 mies)
  • wizyta w poradni laryngologicznej u dr Goździewskiego przebiega szybko sprawnie i bezboleśnie, córka jest zadowolona ze świadczonych usług lekarskich; dziękujemy za życzliwość Panu Doktorowi
  •  moje dzieci bardzo chętnie przyjeżdżają do Państwa Poradni ze względu na miłą i sympatyczną atmosferę
  • więcej lekarzy takich jak dr Piszcz
  • plus - dobrzy specjaliści, miła obsługa, minus - długi czas oczekiwania na wizytę
  •  uprzejma obsługa, wizyty na czas, czyste łazienki wyposazone w art. higieniczne; pozytyw!
  • ja i moja rodzina bardzo uważamy że te poradnie które tu się znajdują są dobre i sa w nich pomocni i mili lekarze, oraz pracownicy; lekarze umieją pokierować do odpowiednich specjalistów, a nawet mają podejście do najmłodszych pacjentów
  • oczekuję dobrego kontaktu z lekarzem, odpowiedzi na pytania - jest to spełnione jeśli chodzi o dr Goździewskiego, bardzo dobry kontakt z małym pacjentem syn 6 lat; mimo umówionych godzin czasem przedłużony czas oczekiwania - w związku z tym więcej zabawek dla dzieci 6 i więcej lat
  •  wybrałam poradnię laryngologiczną z polecenia znajomej, nie ukrywam że nie zostałam rozczarowana; obsługa (personel + lekarz) bardzo sympatyczna, zawsze pomocna; dr Goździewski przy każdej wizycie wszystko skrupulatnie wyjaśniał, co naprawdę jest bardzo ważne dla pacjenta; uważam że jeśli wszystko zostanie na dotychczasowym poziomie to nie ma powodu czegokolwiek zmieniać; pozdrawiam, zadowolona mama :)
  • bardzo miły personel, profesjonalne, wyczerpujące porady lekarskie oraz leczenie, dogodne godziny wizyt, niewielką niedogodnością jest brak możliwości badania słuchu oraz wizyty tego samego dnia, ale wobec wielu zalet nie jest to uciążliwe
  • bardzo pozytywna opinia; dziecko przy badaniu nie ucieka - podejście lekarzy do dziecka wzorowe, diagnoza za każdym razem trafna
  • profesjonalne podejście do małego pacjenta, kącik zabaw umila oczekiwanie, oby tak dalej i więcej takich przychodni
  •  dr Goździewski wspaniały człowiek, miły, sympatyczny, kompetentny, bardzo dobry specjalista
  • odpowiednia aparatura, kompetencje lekarza, możliwość dostania się w razie pilnej potrzeby praktycznie bez kolejki
  • wróciliśmy do poradni z uwagi na możliwość konsultacji z dr Goździewskim; nasze wcześniejsze problemy z uszami dzieci wyleczone zostały dzięki jego wiedzy, kompetencjom i doświadczeniu; dodatkowo ma wspaniałe podejście do pacjentów, nie mam najmniejszych zastrzeżeń
  • krótki czas oczekiwania na wizytę, kompetentny doktor, wizyty o wyznaczonej godzinie - brak spóźnień, satysfakcja 100%
  • bezproblemowe przyjęcie dziecka ze skierowaniem na pilne, skutecznośc leczenia oraz pełne jasne odpowiedzi na nutrujące pytania; minus - w momencie gdy kilku pacjentów znajdzie się w poczekalni, osoby które przyszły przed wyznaczoną godziną w sposób bezczelny i tłamszący wchodzą przed osobami które były na godzinę wczesniejszą, godziny przyjęcia powinny być jak numerek i kierować kto po kim
  • piszę w imieniu dziecka, jestem bardzo zadowolona z opieki w waszej poradni, bez zarzutu
  •  poradnia świadczy usługi medyczne wysokiej klasy; dr A. Goździewski szybko postawił diagnozę, wizyta w szpitalu i leczenie przyniosły efekty; poradnia oferuje wizyty po południu dzięki czemu nie muszę korzystać z urlopu lub zwalniać się z pracy; czasami dłużej czekałam na wejście do gabinetu ale powodowane to było bardzo dokładną i wnikliwą uwagą jaką lekarz poświęca pacjentowi; nie mam żadnych zastrzeżeń do pracy personelu (całego) poradni i chętnie polecam ją innym rodzicom
  • bardzo pozytywne odczucia, miły personel i konkretni lekarze; jedyny mały minusik z 'wciskaniem się' osób z późniejszych godzin; proponuję by lekarz wołał pacjentów wg kolejności godzin rejestracji, aby ktoś z późniejszych godzin nie wpychał się bo zajął miejsce w kolejce; ocena: 5
  • miejsce bardzo przyjazne pacjentowi, bez problemu można umówić wizyty kiedy jest potrzeba - gdy zachoruje dziecko i pilnie potrzeba konsultacji, duży bezpłatny parking, łatwy dojazd, dr Goździewski kompetentny, odpowiada na wszelkie pytania i wątpliwości, wyjaśnia, proponuje rózne możliwości leczenia i to rodzic decyduje co jest najlepsze dla dziecka, tak trzymać!
  •  zalety - szybki termin wizyty przy skierowaniu 'pilne', szczegółowe wyjaśnianie porady medycznej, miła obsługa, miły dr Goździewski, bardzo rzetelny, profesjonalny; godziny wizyt popołudniowe, krótki czas oczekiwania na wizytę w dniu wizyty czyli odpowiednie godziny rejestracji, fajny kącik zabaw; co do zmiany - przez te kilka miesięcy nie zaobserwowano nic szczególnego co mogłoby ulec zmianie
  • miejsce bardzo przyjemne zarówno dla rodzica jak i dla małego pacjenta, personel przyjazny, miły, pomocny; lekarz prowadzący dr Goździewski - kompetentny, rzetelny, konkretny, indywidualnie podchodzący do pacjenta, nie bagatelizujący tego co się do niego mówi, wielki +  :-)