Ankieta oceny satysfakcji pacjenta Poradni Laryngologicznej

03.11.2018

 

 

Aby usprawnić pracę naszej Poradni Otolaryngologicznej oraz poprawić jakość świadczonych usług, wiosną i latem br. poprosiliśmy naszych Pacjentów (bądź ich rodziców w przypadku dzieci) o wypełnienie pisemnej, otwartej, anonimowej ankiety oceniającej pracę Poradni. 

Zapytaliśmy, co (z punktu widzenia chorego bądź jego opiekuna) - jest ważne dla sprawnego procesu diagnostyczno - leczniczego, daje komfort i zadowolenie pacjenta z wizyty - i jest dostępne w naszej placówce, oraz w szczególności - poprosiliśmy o wskazanie niedociągnięć i kwestii, które powinniśmy poprawić.

Uzyskane opinie i sugestie będą zamieszczone w zakładce "Ankieta oceny satysfakcji pacjenta Poradni Laryngologicznej" (w panelu bocznym po stronie lewej). 

Dziękujemy Pacjentom, którzy poświęcili swój czas i wypełnili ankietę!

Podjęliśmy działania mające na celu poprawę jakości świadczonych usług i spełnienie Państwa oczekiwań.